Bezoekers

Deze maand354
Totaal32192

zondag 16 december 2018 18:52

Kleding: In het begin kan worden volstaan met een short of trainingsbroek en shirt, sportschoenen en sokken. Bokshandschoenen en zakhandschoenen worden in het begin door de club verstrekt (in bruikleen). Wanneer men bij de club blijft is het wel de bedoeling dat men zelf deze handschoenen aanschaft eventueel door bemiddeling van de club. De kosten hiervan zijn via de vereniging € 50,00  Ook is bij de sparring een mondbeschermer nodig (kosten € 5,00).

Wedstrijdkleding wordt door de club in bruikleen verstrekt. Evenals de bij de wedstrijden verplichte hoofdkap en tocque (geslachtsbeschermer). Wel dient men zelf naast de mondbeschermer voor bandages en boksschoenen te zorgen (verplicht bij wedstrijden).

De club heeft de volgende boksmaterialen te koop: Hoofdkappen, boksschoenen en tocque’s zijn op aanvraag verkrijgbaar, alsmede bokszakken, punchballen etc.

Op de trainingen heeft men de beschikking over een boksring, diverse stootzakken en punchballen alsmede gewichtjes en springtouwtjes. Ook worden er diverse andere sporttoestellen en materialen gebruikt bij verschillende trainingsvormen zoals b.v. circuittraining.

Tevens verhuur originele Boksring
Geschikt voor div. vechtsporten.
Ring afmetingen: 600 x 600 cm

ZAKHAND
SCHOENEN

rundleder